PDA

Teljes verzió megtekintése : kérlek segítsetek van egy o.s max 3.5ccm motorom rc be de nem tudjuk be indítani

david990
2010-03-17, 13:19
kérlek segítsetek van egy o.s max 3.5ccm motorom rc be de nem tudjuk be indítani!
a gyertya kellően izzít 25 nitróval próbáltuk!
Az lenne a kérdésem mért kel akkora fordulat a nitros motornak hogy be induljon mert mi próbálkoztunk 3000fordulattal de be sem pöccent nem tudom mi lehet a baj kérlek segítsetek kezdő vagyok nagyon!olvasgattam rengeteget de nem találtam rá semmit!
Mennyivel kellene megforgatnom a motort hogy induljon?
Mert számomra a startpad elvileg aszt mondják 11000 rel forog de mire a fogas kerekeken leadja annak nem esik a fordulata?
Kérlek írjatok segítsetek!

Sátánka
2010-04-29, 18:25
Hi!
Egyrészt RC miben? Autó, hajó, repülő, heli?
Nekem repcsiben van 2,5 ccm, és mostmárkb 1000 fordulaton 1 perc izzitgatás után indul. Először viszont fél óra után is eléggé gyenge volt.
Ami lehet a gond:
ki van kopva a motor, ezért nem sűrít megfelelően, nincs gulladási hőmérséklet, igy nem robban.
Nem szivattad meg, nem kap üzemanyagot, és azt magától nem mindig szívja be (nekem) ebben az esetben csak befogod a kipufogót, egy kicsit izzítás nélkül "inditózol", utána mehet minden rendesen (2-3 mp a repcsimnél, mig a banya a karbiba jut. Attól függ mekkora a cső hossza)
Nincs közel se jól beállítva a karbi, és ezért egyáltalán nem kap üzemanyagot. csavard be teljesen, és 1,5 fordulatot vissza (ha repcsibe van) Ha nem repcsibe akkor nem tudom, mennyit kell, kérdezd meg azt akitől vetted/ahol vetted.

Miért kell olyan nagy fordulat?
egyszerü: dizel! Ezek az alkoholos motorok olyanok, mint a dizel. hirtelen süritéstől mindennek emelkedik a hőmérséklete, és akár többszáz fokot is. A dizel, és az alkesz motorok is igy robbannak be, DE!!! DIZELT, MEG EGYÉB GÁZOLAJAT BELE NE ÖNTs, MÁS HŐMÉRSÉKLETEN ROBBAN!!!!