PDA

Teljes verzió megtekintése : ...miért áll le hirtelen gázra?

kovach
2004-10-25, 21:51
Kezdő "autós" vagyok. Van egy Conrád-os robbanós autóm.Eleinte minden jól ment Kb. 6-7 futtatásnál tartok és azt tapasztaltam hogy hirtelen gázra leáll a motor.Tornádó ü.a. használok eddig jó volt nem hiszem hogy ezzel van baj inkább beállitás de mi? ü.a. levegőkeverék áll.be van előre állitva minden mást már próbálltam... HELP!

kovach
2004-10-25, 21:51
Kezdő "autós" vagyok. Van egy Conrád-os robbanós autóm.Eleinte minden jól ment Kb. 6-7 futtatásnál tartok és azt tapasztaltam hogy hirtelen gázra leáll a motor.Tornádó ü.a. használok eddig jó volt nem hiszem hogy ezzel van baj inkább beállitás de mi? ü.a. levegőkeverék áll.be van előre állitva minden mást már próbálltam... HELP!

WRC
2004-10-25, 22:07
Hali!

Én is kezdő vagyok, ugyan ezzel a hibával küzködtem! Gyári beállításnál jól kapja a naftát, de a bejáratás után már ez túl sok szegényits a keveréken lépésenként kevest, de ne túl sokat mert túlhevül!
Meglátod jó lesz és jobban is megy majd!
Milyen géped van?

WRC
2004-10-25, 22:07
Hali!

Én is kezdő vagyok, ugyan ezzel a hibával küzködtem! Gyári beállításnál jól kapja a naftát, de a bejáratás után már ez túl sok szegényits a keveréken lépésenként kevest, de ne túl sokat mert túlhevül!
Meglátod jó lesz és jobban is megy majd!
Milyen géped van?

magnum
2004-10-26, 01:49
Helló Mindenkinek!
Én is kezdő vagyok. Van egy HPI Nitor 2-esem, egy T15-ös motorral felszereve. Azt hiszem az öszes olyan hibát elkövettem, amit előtte elolvastam, hogy ne csináljunk. :roll:
Lásd "Hidegben nem indul" topicomat, abban a hitben, hogy valami nincs jól beállítva, nekikezdtem csesztetni a beállító csavarokat. De nem ám egyszerre egyet, hanem az össezset és nem is kicsit tekergettem el. :oops:
Következésképpen a motor üzemelése finoman szólva bizonytalanná vált.