PDA

Teljes verzió megtekintése : Üzemanyag 1/16-os autóba

sprite
2008-07-14, 17:00
Üdv mindenkinek,
Először is elnézést kérek mindenkitől, ha nagyon nagy butaságot kérdeznék, de teljesen kezdő vagyok.
Birtokomba került egy 1/16 méretarányú buggy 0.8ccm-es motorral amihez a használati útmutató 30%-os
üzemanyagot javasol. Próbáltam visszaolvasni a hozzászólásokban és ha jól értelmezem a dolgokat, akkor nem
mindegy, hogy repülőbe, helikopterbe vagy autóba való üzemanyagot vásárol az ember.
Mivel nem Bp-i vagyok és a közelemben nincs modellbolt ezért az üzemanyagot és a szükséges egyéb dolgokat
(izzító, tankolóflaska) szeretném interneten keresztül megrendelni. Nézelődtem sok helyen de úgy látom, hogy 30%-os
autóba való üzemanyag nem nagyon árulnak (konkrétan csak egy helyen találtam "jets" márkanevűt).
Egy másik helyen "HYPER" márkanevű 25%-os, a többi boltban max 16%-os autó üzemanyagot láttam.

Ha jól értelmeztem az üzemanyaggal kapcsolatos hozzászólásokat akkor kevesebb nitró tartalmú üzemanyagot lehet
az autóba tenni csak akkor egy kicsit állítani kell rajta és persze némi teljesítmény veszteséget kell elszenvedni.

Mivel több dolgot szeretnék venni és a szállítási feltételek sem egyformák, nekem az az üzlet lenne a szimpatikus
ahol a 25%-os HYPER üzemanyagot tudnám megrendelni.

Eme hosszúra sikeredett bevezető után az lenne a kérdésem, hogy én mint teljesen kezdő megvehetem-e a 25%-os
üzemanyagot és azzal is be fog indulni az autó, vagy van akkora különbség a 25% és 30%-os üzemanyag között, hogy
a gyárilag 30%-osra beállított autó nem fog elindulni 25%-os üzemanyaggal amíg bele nem tekergetek.

Egyébként konkrétan az alábbi autóról lenne szó:
http://www.sportwerksrc.com/Products/Default.aspx?ProdID=SWK1400

Elnézést a hosszúra sikeredett irományért,

üdv
sprite

pat
2008-07-14, 19:18
Szia!
Beindulni befog mindenképpen a 25%-os üzivel is csak valószínűleg állítani kell rajta,mert nem lessz 100%-os!