Oldal: 1 / 268 123451151101 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (2680) összesen

Téma: 1:5 méretarányú on-road pályaautó

Senior Member
    Telefon
    +36-30/322-8967
    Hozzászólás
    2.055

1:5 méretarányú on-road pályaautó

Sziasztok!
    Azért hoztam létre ezt a topicot, hogy megismerhessék egymást azok a modellezők, akiknek 1:5-ös méretű on-road kocsijuk van, továbbá tamácsokkal láthassuk el egymást. Én még nagyon kezdő vagyok ebben a kategóriában, első ilyen kocsimat használom. Egészen pontosan csak használnám, mert szegényke nagyon nehezen indul be. Ha már megy, akkor mint a zsírozott villám.
    A repülős fórumon hirdettem egy balsa építésű EDGE 540-es repülőt, és egymás után jöttek a lealacsonyító ajánlatok. Mig nem kb. 1 hónapja egy srác írt, hogy elcserélné egy ilyen méretű autóra. Típusa SVM Columbia MK5. 26ccm-es Zenoah motorral van szerelve. Amikor megkaptam a kocsit, elég silány minőségű szervókkal volt szerelve, ezeket 24 kg-os HiTech szervókra cseréltem. Most minden jól működik, csak a beindítás megy nagyon nehezen. Van valakinek ezzel tapasztalata? Milyen gyetyával üzemel? Most egy NGK BM7A gyertya van benne, de nem túl szép az égése. Nem is szürke, nem is barna a gyertya.
    Ha valaki tud segíteni, kérem írjon.
    A kocsit ezen a linken tudjátok megnézni: http://www.rcpilot.hu/gall/auto/1265...umbia_mk5.html
    Üdv:
    Mex_2003
    H.A.R.M. SX3 Honda Civic<br />Axial SCX10 Toyota Hilux<br />HB Cyclone<br />CRC GenX10 LE

Senior Member
    Hozzászólás
    125

Re:1:5 méretarányú on-road pályaautó

Szia,

Légyszi tegyél fel karosszéria nélküli képeket mert ez bármi is lehet. Csekkold le a légszűrőt, lehet koszos és én a helyedben kivenném a mocit és az egészet kívűl-belül átmosnám sima 95-ös benzinnel, beleértve a karbit is. Vegyél egy új gyertyát is bele. índításnál használod a szívatót? Addig legyen rajta a szívató amíg egyet nem kezd röffeni, mintha be akarna índúlni, utána kapcsold ki a szívatót és ránts be. Ekkor be kell indúlnia.