Oldal: 1 / 58 123451151 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (572) összesen

Téma: Termikelés

Senior Member
    Hozzászólás
    104

Termikelés

Sziazstok. Nem sürün irok de mivel kezdő vagyok szorgalmasan olvasgatom a forumot. Viszont egy kérdésem lenne ami még nem volt.
    Van egy kezdő elektromos vitorlám easy pigeon és fel leszálás manöverezés is megyeget. Már termiket is fogtam de egyszer sem sikerült benne maradni. Ha átrepülök rajta kicsit emelkedik aztán annyi. Ha elkezdem a fordulót akkor meg merül mint a balta. Nem értem mit szúrhatók el?

Termikelés

Szia!

Alapvetően 3 dolog lehet:

1. A fordulótechnikád nincs rendben, ezért merül el.
    2. A termik nem arra van, amerre fordulsz
    3. Termiknek látszó valamit tapasztalsz meg, aztán hiába keresed, mert már nincs ott (ha az volt egyáltalán)

Milyen magasan és milyen időjárási helyzetben jellemző a dolog?

Senior Member
    Hozzászólás
    104

Termikelés

szia.
    Konkrétan tegnap is probálkoztam. Fél három körül verőfényes napsütés(hol van az már) és teljesen sik mezőn. Egyik oldalon learatott kukorica szóval barnaföld. Aszem az jó a termik szempontjából.
    A fordulót ugy csinálom ahogy mabor tanitotta enyhén húzott magasságival. Persze oróbáltam én mindent. Egészen kis iven fordulni de az csak még rosszab volt.
    Magasság jó kérédés. Nem megyek fel túl magasra de max 150 méteren azért felmentem.
    Ja és volt változó de inkább kis szél

Senior Member
    Hozzászólás
    104

Termikelés

A legszebb az egészben hogy csütörtökön is kinn voltam hasonló időjárás. Felmentem jó magasra és odaattam egyik haveromnak. Teljesen kezdő de van magassággondoltam próbálkozzon. Pörgött a szántó felett de veszettül egészen kis iven de neki persze fenmaradt
    Ez az én formám

Termikelés

http://forum.rcmodell.hu/viewtopic.php?t=1002
    Ezt azért olvasd el. Mármint az elejét, lehet hogy találsz benne új elemet.