-
Junior Member
Jó lesz ez az egyszerű akkutöltő?
Kezdő vagyok most kezdem érteni a dolgokat. Amint kapok segítséget törlöm a topicot hogy ne legyen esetleg felesleges.
Van két NiMH akksim. Az egyik 2000 a masik 3000mAh-es . Van hozzá egy sima fali töltő ami 9V 250mA-es kimenetelű.
Vagyis elég sok idő míg feltöltődik.( Ha jól számoltam a 3000mAh-es akksit ugy kb. 14ora alatt tölti fel. Javitsatok ha nem!)
Találtam neten egy ugyan ilyet csak 6V 600mA-es kimenetelű. Ez ügye jóval gyorsabban töltené az akksikat?
Az a 3V külömbség ront valamin? Jó lenne a töltő a két akksi helyett?
http://shop.modellhungaria.hu/produc...a-t236-p-18727
Sajnos nem engedhetem meg a drágább töltőket
-
Moderátor
Biztosan nem jó hozzá. Tudni kéne a NiMh akku cella számát, így a feszültségét, de ha 9V-os volt hozzá, akkor a 6-os nem lesz jó.
Ráadásul a linken egy ólom-savas akku töltő van, így főleg nem alkalmas hozzá.
-
Junior Member
Köszi válaszod!
Mind a kettő 6cellás. Az egyik 7.2V-os a másik 8.4V-os.
Nincs valami egyszerű olcsó verzió hogy ne kelljen ennyit várnim míg feltolt az akku?
-
Moderátor
A NiMh akkukat nem nagyon lehet gyorsan tölteni. Sajnos ez az egyik hátrányuk.
-
Junior Member
Értem.
Akkor türelmes leszek!
-
Senior Member
" Mind a kettő 6cellás. Az egyik 7.2V-os a másik 8.4V-os." Na ilyen nincs! Valamint a 7 cellás akkuhoz 10 volt felett kellene lenni.
-
Junior Member
Ezt az akksit (3000mah) egy offroad autohoz kaptam amit hasznaltan vettem. Utananeztem az akksinak neten es tenyleg mindenhol csak 7cellas kivitelben adjak. De ebben csak 6 cella van.. Viszont az akksi vege le van ragasztva... Kivett volna belole egyet?
-
Kiemelt fórum támogató
lehet....
Szokták csinálni ha 1 cella tönkremegy, de persze vissza kellene pótolni. Teljesîtmènyen nem èrezni hogy hiányzik?
Lehet hogy már nem eredeti az elektronika sem? Töltő miatt is lehet hogy szètszedtèk hogy tudja tölteni.
-
Junior Member