Oldal: 1 / 317 123451151101 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (3166) összesen

Téma: kezdő vagyok , segítséget kérek :-)

Junior Member
    Hozzászólás
    1

kezdő vagyok , segítséget kérek :-)

Sziasztok.

Nemrég láttam egy elektromos repülőt, és nagyon megtetszett. Azóta sem tudtam kiverni a fejemből a látványt.

Nem akarok eszetlenül beleugrani a vásárlásba.
    A véleményetekre lenne szükségem. Szerintetek egy abszolút kezdőnek mivel érdemes kezdeni?

Senior Member
    Hozzászólás
    543

Szia!
    Ha van segítséged skylady ,ha nincs easy star,ha bátrabb vagy akkor e-starter,és amit nagyon ajánlok,az a first stage,te építed,sry kolléga dolgozta ki a rendszert.de ami a legfontosabb:nézz körül mert már ezer kezdő repülős topic van!
    Üdv:TK

Member
    Hozzászólás
    78

Szia!

Próbáld meg mérlegelni, hogy mit szeretnél. Nem minden esetben jó hallgatni a modellboltosokra, sok esetben rábeszélnek a drágább megoldásra, ami nem biztos, hogy neked pont megfelelő. Sok kezdő topic van, olvass minél többet!

Én személy szerint nem javaslom az Easy Star-t kezdő gépnek... saját tapasztalatom szerint a legjobb, ha veszel valami normális rádiót, hozzá egy kábelt, és gyakorolsz, gyakorolsz, gyakorolsz... (szimulátoron, persze). Aztán, ha már elég önbizalmat érzel, akkor érdemes egy olcsó hab géppel nekivágni a repülésnek (de nem az Easy-vel), szélcsendes napon, lehetőleg egy segítő emberke társaságában

Én csak megerősíteni tudom TKristófot abban, hogy egy egyszerű, kezdő gépet megépíteni jó dolog. Főleg, mivel van róla elég leírás és fórum topic is.

Senior Member
    Hozzászólás
    1.829

Segítség

Ja igen, ha elérhető távolságban vagy, érdemes felvenni a kapcsolatot Sry-mesterrel, vagy Styromannal gép ügyében.
    Célszerű lenne kitölteni a profilodat is, hogy tudjuk egyáltalán kivel van dolgunk, és honnan.
    under a reboot

Senior Member kekbon logója
    Hely
    Székesfehérvár
    Telefon
    06309940773
    Hozzászólás
    2.988