Oldal: 1 / 6 12345 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (53) összesen

Téma: Kezdő vagyok, segítsetek légyszi!

Junior Member
    Hozzászólás
    21

Kezdő vagyok, segítsetek légyszi!

Sziasztok!
    Nyáron, elkövettem azt a hibát, hogy vettem, egy Art-Tech Cootát. Sokat szimulátoroztam, bár néha megőrült és akkor nem lehetett egyátalán irányítani, folyamatosan össze-vissza ment a gép... Minden esetre kimentem vele repülni, sikeresen 3ba törtem, utána összeragasztottam, megint repültem vele, akkor már több sikerrel. (3x 1 perces repülések...) Szoval a gép halála az lett, amikor odaadtam a testvéremnek, mert egy gyönyörű dugóhúzó után 90° os szögben ért földet... A törzse teljesen szét tört, újat kéne venni, de inkább vennék valami tényleg kezdőknek való gépet, és az easy glider elektro nagyon megtetszett.

Az 1. kérdésem, hogy inkább easy glider-t vagy inkább easy star-t kellene vennem? (az összes rc repülő tapasztalatom az a 3 fölszállás...)
    A 2. kérdés hogy a coota elektronikáját (főleg az aksit és a szervokat) bele lehet e ültetni valamelyik gépbe? (inkább a glider érdekel)

Coota: 80 W brushless motor (45 g), 4ch távirányitó+6ch vevő, 20A Art-tech brushless szabályzó, 7,4 Volt 1800 mAh LiPo aksi, "2 db mini és 2 db micro szervó" <-- ránézésből 4 teljesen egyforma, bár a szárnyból még nem szedtem ki. (a magasságit és az oldalkormányt vezérlő szervo 9 g, 22.5x12x27mm, (forgató)nyomaték 1.2 kg*cm)

Azért lenne jó minél több alkatrészét fölhasználni, mert 30000nél többet nem nagyon szeretnék rákölteni... Valamint, amit nem érdemes/lehet átépíteni ahelyett mit "ajánlott" venni? (vagy akár más "movit" is szóba jöhet)
    Lécci segítsetek!
    Köszi, Bence

Kiegészítés: Motorról bővebb info: klikk ide (a listában az 1., Product No: 301302A )

Senior Member
    Hozzászólás
    292

Az Easy Glidert és az Easy Start kb ugyan olyan irányítani csak a glideren csűrő is van tehát jobb, ugyhogy szerintem érdemes azt venni.

Anonymous
    Guest

Szia,